ONA+ON,PRAGA,kilka szalonych godzin! (galeria)

Przepis prosty i niezawodny: ONA i ON – przemiła para krakowskich aktorów! ONA – bywała już w Pradze! ON – był tu po raz pierwszy! Czas: tylko kilka godzin! Pogoda: zawieje, zamiecie, modlitwa o słońce! Co robić? BRAĆ PRZEWODNIKA! Wynik: fantastyczne, niezapomniane chwile!

Pierwsza z galerii dokumentujących niesamowite momenty, jakie razem ze swoimi turystami przeżywam na praskich ścieżkach! By zwiedzać z nami – KLIKNIJCIE NA ROZSZERZENIE POSTU!

FOTO: Marti

Na wszystko jest miejsce i czas!  Jeśli zakupy to tylko w designerskim sklepie PARAZIT na Starym Mieście…Oni uwierzyli i zainwestowali w młodych czeskich projektantów!

Przewodnik zawsze znajdzie drogę wśród zamieci śnieżnej! Grzane wino w Cafe Montmartre wzmocniło moich turystów przed dalszymi wrażeniami…

Spokojne, niespieszne zapisywanie ulotnych obrazów do digitalnych pamiętniczków…

To nie Star Wars, to PRAHA WARS – walka o alternatywną turystykę w Pradze rozpoczęta. Krzysiek w roli „ciemnej strony mocy”! Grafika: Łukasz Gosiewski

Głodni, ale szczęśliwi wdrapują się na górę uliczkami praskiego San Francisco…Już wiedzą, że za rogiem czeka ich wyborny obiad!

Przewodnika możesz zapytać o wszystko! Stymulująca intelektualnie rozmowa w oczekiwaniu na talerze pełne parujących smakowitości czeskiej kuchni…Nie przypadkowo jesteśmy w Akropolis – to kulinarny i kulturalny Olimp! Hasło dnia: Smaki i aromaty! Rozkoszujmy się nimi!

Chwila zadumy po dobrze wykonanej pracy…Za plecami, w akwariach przesypują się ziarenka piasku (czasu)…

Serdecznie dziękuję Magdzie i Krzyśkowi za wspaniały dzień!

Advertisements

komentarzy 6 to “ONA+ON,PRAGA,kilka szalonych godzin! (galeria)”

  1. mi też było dane poznać akropolis, oczywiście dzięki piotrkowi. niezwykłe miejsce. a jedzenie jakie dobre!

  2. staram się pokazywać Akropolis wszystkim: świetna atmosfera, legendarne centrum kultury w Pradze, wyborne jedzenie – tu zgodzimy się wszyscy, interier = połączenie czeskiej wersji star wars z knajpą zapomnianą przez Boga, świetna lokalizacja, najlepsze miejsce żeby pokazać zasady czeskiego serwisu (kto był, wie o co chodzi ;-)) słowem – kluczowe miejsce

  3. Kwiatek Says:

    raz jeszcze dzieki Piotrek za pokazanie tego magicznego miejsca 🙂
    na pierwsza podroz do Pragi nie moglem sie doczekac, teraz czekam na powrot do tego jedynego miasta !!! i jego niepowtarzalnych miejsc …. mamy nadzieje, ze ‚pod Twoim okiem’ 🙂

    • dzięki wielkie za ciepłe słowa, dla mnie była to czysta przyjemność. jeśli jest potrzeba powrotu to dla mnie najlepszy komentarz, do zobaczenia na praskich szlakach, 🙂 pozdro

  4. Kwiatek Says:

    jak sie dobrze potoczy to za 24 godz. bedziemy rozpakowywac walizy !! czyli powrot na praskie smieci 🙂 licze na male piwo w Twoim towarzystwie …

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: