Przewodnik po Pradze – blog ma już 3 lata!

blog przewodnik po pradze

28 lutego mój blog skończył 3 lata – z tej okazji słów kilka.

Blogom nie śpiewa się „Sto lat!” i nie wyprawia imprez urodzinowych, ale przy tej okazji chciałem podziękować wszystkim, którzy przyczynili się do trwania blogu pragaprzewodnik.wordpress.com i mam nadzieję, będą go wspierać dalej!

Trudno będzie mi wymienić wszystkich, ale kilka osób pomaga mi stale, chciałbym to podkreślić: dziękuję duetowi twórczemu Wrany , Arkowi Kaczmarkowi, Krzyśkowi Stanikowi, Jakubowi Kamińskiemu, każdy z nich wie za co: za inspiracje, kolaże, grafiki, fotografie…Ich profile i dokonania możecie zobaczyć pod tymi linkami. Polecam – to chyba najlepsza forma jak mogę się choć trochę odwdzięczyć.

Lista osób, które inspirowały, pomagały dobrym słowem i podpowiadały jest długa, mam nadzieję, że Wasze zainteresowanie nie osłabnie. Liczę na to!Dzięki!

Pisałem o Pradze, jej nieznanych i znanych fenomenach, o alternatywnych sposobach na spędzanie czasu w tym magicznym mieście, o zwiedzaniu ze mną… o czeskiej polityce, o piwie, winie – wciąż mam nadzieję, że blog będzie się rozwijał, przynosił nowe tematy. Mimo iż piszę na wielu innych frontach, zapewniam, że ten blog wciąż jest dla mnie najważniejszym miejscem do wyrażania dłuższych przemyśleń. Przybierze pewnie inne formy w przyszłości, skoro mogę już zaprosić na swoją oddzielną stronę przewodnika po Pradze, ale jestem pewny, że wciąż będzie interesujący.

Do zobaczenia w Pradze !

Komentarze 3 to “Przewodnik po Pradze – blog ma już 3 lata!”

  1. Jan Noworyta Says:

    >

  2. Jan Noworyta Says:

    Gratuluj rocznicy ycz powodzenia i nastpnego Jubileuszu / jak bd w Pradze to zdmuchniemy wieczki – przy piwie/ Pozdrawiam – jano Noworyta / te praski przewodnik/

  3. To bardzo ciekawy i inspirujący blog, dlatego życzę, byś prowadził go nadal jak najdłuzej!:) Wszystkiego najlepszego:)

Skomentuj

