GAWLIŃSKI PO PRADZE

gawlinskipopradze_baner

Wszystkich zainteresowanych usługą przewodnicką w Pradze – zapraszam na moją nową stronę internetową: http://www.gawlinskipopradze.pl/

Na stronie internetowej http://www.gawlinskipopradze.pl/ znajdziecie wszystkie potrzebne informacje dot. zwiedzania ze mną. Także dane kontaktowe i odnośniki do portali społecznościowych, na których informuję o praskich wydarzeniach. Wciąż oczywiście zamierzam prowadzić blog, na którym się teraz znajdujecie. Blog będzie miał jeszcze bradziej blogową formę. Jeśli interesują Was praskie i czeskie fenomeny, informacje dotyczące wydarzeń kulturalnych w Pradze i wiele innych wątków związanych ze stolicą Republiki Czeskiej – jak zawsze – serdecznie zapraszam do lektury i interakcji.

Do zobaczenia w Pradze w 2013 !

Piotrek Gawliński

Odpowiedzi: 2 to “GAWLIŃSKI PO PRADZE”

  1. Właśnie planuję wycieczkę po mieście i ciekawi mnie gdzie można zobaczyć neon ze zdjęcia? Zizkov mnie zafascynował. Z ostatniej wizyty w Pradze najmilej wspominam przedpołudnie w bujanych fotelach w wieży telewizyjnej oraz ogólne wrażenie jakie wywarła na mnie ta dzielnica. Jako łodzianka spodziewałam się odrapanych kamienic, a te na Zizkovie są zadbane i kolorowe, więc nie odczuwałam niepokoju ze względu na rdzennych mieszkańców (co w Łodzi nie dawało mi spokoju przez ostatnie pięć lat).
    Rzuciłam też okiem na ostatnie wpisy i zastanawia mnie, czy pojawi się tutaj jakiś obszerniejszy wpis na temat murali? Chętnie bym zaczerpnęła garść inspiracji : )

  2. Super, zastanowię się, bo właśnie będę się wybierać w okolicach Sylwestra.

Skomentuj

